sharing is caring

I share because I do care

Minggu, 21 Oktober 2012

Kisah Lama aku dengan Bapak Tiriku

Kisah Lama aku dengan Bapak Tiriku

Kisah ni sebenarnya adalah kisah dimana aku masih lagi dibangku sekolah.Ketika tu,umurku baru saja 16 tahun.Dan pada ketika tulah,mak dan bapak ku bercerai dan aku tiga beradik terpaksa berpisah apabila setahun kemudian makku kawin lagi.Adik lelaki dan perempuan ku ikut duduk dengan nenek sementara aku pulak ikut makku tinggal bersama bapak tiriku yg aku panggil Cik Joe atau nama sebenarnya Johari.Dia adalah seorang bekas tentera dan lepas berkawin dengan makku,dia bekerja sebagai Pegawai Keselamatan di Pasaraya dekat rumah aku.Bapak ku pulak selepas bercerai,dia aku dengar kerja kapal dan pergi belayar.Tentang bapak tiriku ni,orangnya berbadan tegap dan nampak agak tegas.Sebenarnya sejak dia berkawin dengan makku,aku jarang sekali berbual dengannya.Aku taklah rapat dengannya.Mungkin belum biasa agaknya. Pada mulanya aku tengok bapak tiriku biasa saja orangnya.Walaupun dia nampak tegas orangnya,tapi aku tengok sejak aku tinggal dengannya,aku tak pernah dengar mereka laki bini bergaduh atau bertengkar dan dia tak pernah pun meninggikan suara.Walau macamana pun aku selalu buat hal aku sendiri jarang campur hal mererka.Makku bekerja kilang dari jam 8 hingga 5 petang.Manakala bapak tiriku bekerja dari jam 3 hingga 11 malam baru dia balik.Aku pulak masih lagi menuntut pada ketika tu.
Setelah beberapa bulan tinggal bersama,aku tengok bapak tiriku ni,aneh sikit orangnya.Dia,kalau kat rumah,tak pernah pakai baju.Selalu,aku tengok dia suka pakai seluar bola atau shorts dan ada kalanya tu dia hanya pakai seluar dalam saja bila di dalam bilik.Pada mulanya aku agak malu bila berdepan atau nampak dia macamtu,tapi lama kelamaan dah jadi kebiasaannya dan aku pun buat tak kisah aje.Mak aku pulak,kalau kat rumah selalu saja berkemban dalam bilik.Macamana aku tak nampak,bilik kami bertentangan.Jadi boleh nampak jelas,apa yg mereka buat.Pernah satu malam,waktu tu aku baru saja pulang dari merayap.Aku terkejut bila baru saja aku nak masuk bilikku,aku terpandang kearah bilik mereka.Nak tahu apa mereka buat,rupanya mereka lagi sedap main.Syiok sangat main agaknya,sampai lupa nak tutop pintu.Tu lah pertama kali dalam hidup aku,tengok orang bersetubuh secara life depan mataku.Mereka tak perasan yg aku nampak mereka main.Pada keesokkan harinya,mereka buat macam biasa saja.
Suatu hari tu,aku bersiap-siap nak keluar adalah dalam pukul 11 pagi.Dah siap,aku pun keluar bilik.Tiba-tiba aku terkejut bila tengok bapak tiriku dengan duduk menyandar disofa sedang tengok video cerita Bluefilm.Dia hanya memakai tuala saja ketika tu. Aku pun buat muka selamba terus berjalan keluar.Sempat dia bertanya aku,Nak kemana tu,tak sekolah hari ni.Aku hanya menjawab,hari ni tak ada kelas,nak keluar jumpa members.Dia menganggok dan sempat mataku menjeling kearah TV,nampak cerita mat salleh tengah betul sedap mengenjut.Lepas tu,aku pun keluar.
Keesokkan harinya, bangun saja dari tidur,aku pun terus pergi bersihkan muka dan gosok gigi.Rumah tak ada orang,mana perginya orang tua tu,tanya dalam hatiku.Mungkin dah keluar agaknya.Macam ni,ada canlah aku tengok cerita yg dia tengok semalam.Aku pun terus pergi ke Videoplayer tu dan tengok kalau-kalau masih ada lagi video yg dia tengok semalam.Nasib aku baik,videotu masih adalagi didalam.Aku pun apalagi,terus bukaklah cerita tu,syiok jugak nampaknya.Bukan senang nak tengok cerita macam tu.Aku pun tengoklah cerita dengan penuh ghairah sekali.Pada mulanya,cerita biasalah,laki-laki main perempuan,tapi lepastu,aku tengok laki-laki main laki-laki.Dua orang negro tengah syiok main juboh detang batang masing-masing bukan main besar,hitam dan panjang macam getah paip.Aku mula naik stim,apalagi,aku pun terus tanggalkan seluarku dan capai tuala dan lilitkan dipinggang aku.Macam gini,baru syiok,senanglah aku nak urut batang konek aku kalau stim nanti.Aku dah naik stim,batang dah mula menegang tengok negro hisap konek dan main juboh,melancap lagi.Aku tak boleh tahan,aku urut-urut pelan-pelan batang konekku sampai mengeras.
Aku dah tak tentu arah.Air maziku dah mula meleleh.Aku tahan aje airmani ku supaya tak terpancut.Sedang aku asyik mengurut-urut batang konek aku dengan syioknya,tiba-tiba bapak tiriku balik.Kelam kabut aku dibuatnya.Terus matikan Video dan tutop batang konek aku dengan kain tuala yg aku pakai.Aku tak tentu arah dibuat.Bapak tiriku pun terus masuk kedalam.Aku tak kena gaya,takut-takut kalau dia nampak apa yg aku buat dan tengok tadi,matilah aku macamni.Tak lama dia pun keluar dengan hanya memakai kain dan duduk disebelah aku.Aku hanya duduk dan tengok kat TV buat macam biasa aje.Tiba-tiba dia bersuara,Boy tadi tengok cerita apa?Cik nampak Boy tengok cerita yg pakcik tengok semalamkan?Mukaku berubah dan tak kena gaya.Aku hanya mendiamkan diri.Tengoklah,cerita tadi,pakcik tak marah.Biasalah orang lelaki,apa nak dimalukan.Aku terkejut bila dia cakap macamtu.Hah,Pakcik tahu,Boy pun merokokkan?
Nak hisap,hisaplah.Pakcik tak marah,jangan hisap ganja sudahlah.Jangan takut,pakcik tak bilang mak kau.Pakcik tahu,kau kadang-kadang hisap rokok dalam tandas dan dalm bilikkan?Baunya pakcik dapat tahu.Hai,Pakcikkan hisap rokok,takkan pakcik taktahu.Aku jadi serba salah.Lain macam aje orang tua ni,tiba-tiba baik dengan aku,bisik hati aku.Aku pun apalagi,terus capai rokok kat meja dan terus menghisapnya macam dah biasa aje.Tiba-tiba dia bangun dan terus bukak cerita yg aku tengok tadi.Kami duduk bersebelahan disofa panjang.Sedang asyik hisap rokok dan tengok cerita blue tadi,tiba-tiba,dia bertanya,biasa ke tengok cerita macam ni?
Aku pun terus menjawab,taklah cik,bukan senang nak tengok cerita macamni.Biasa melancap!,aku terkejut bila dia tanya macamtu.Aku tersenyum aje.Biasalah lelaki,takkan tak pernah melancap.Dia menjawab sambil tiba-tiba tangannya meraba-raba peha aku yg hanya ditutup dengan tuala.Tuala ku diselaknya dan nampak batang konek aku yg dah mula nak menegang.Aku jadi panik sekejap bila dia buat macamtu.Wah!boleh tahan jugak batang konek Boy,besar jugak,ni mesti selalu melancapkan.Tiba-tiba dia bersuara.Aku jadi tersipu-sipu malu bila dia kata macamtu.Alah...biasalah apa nak dimalukan,kan pakcik pun lelaki,apa yg kau ada,pakcik pun ada jugak,cuma saiznya saja lain kan?katanya.Tangannya semakin liar,aku tengok.Dia pelan-pelan meraba-raba pula batang konekku dan mengusap-usap kedua buah pelir aku.Aku terus naik gementar dan takut.Tak pernah aku rasa macamni.Aku biarkan saja tangannya membelek-belek batang konekku yg dah stim menegang.Rasa Syiok dan stim teramat sangat bila dia buat macam tu.Dengan tiba-tiba,dia menurunkan kainnya dan apalagi terjuntai batang koneknya yg dah keras stim menegang.Dia pun mengurut-urut batangnya pulak.Nah!macamni lah rasa syiok kalau nak tengok cerita blue.Aku dan dia sekarang dalam keadaan terlanjang bogel duduk disofa.Tangan ku pulak,dah mula mengururt-urut batang konek aku yg aku rasa dah macam nak terpancut aje airmani aku bila tengok dia buat macamtu.
Stim menggila rasanya..Aku tahan saja airmaniku supaya tak terpancut.Air maziku dah meleleh basah.Tiba-tiba Bapak tiriku bangun lalu melutut depan aku.Dan dengan tiba-tiba tangannay mencekup batang konekku lalu dimasukkannya kedalam mulutnya dan terus mengolomnya.Aku menggeliat tak boleh tahan.Kejang kakiku rasanya.Nilah pertama kali dalam hidup aku diperbuat begini,Batang konek aku dihisap orang,bukan orang lain,bapak tiriku hisap batang konek aku.Aku tengok dia sungguh ghairah lagi hisap dan kolom batang konek aku yg pada ketika tu adalah dalam 5 inci panjangnya.Tapi Batang koneknya,aku rasa adalah dalam 7 inci besarnya.Di kolomnya batang konekku hingga kepangkalnya.Kemudian dijilat-jilatnya kepala konekku buat aku mengerang tak boleh tahan.Disedut-sedutnya kedua-dua buah pelir aku serta bulu-bulu jembut aku habis semua basah dijilatnya.
Tak puas dengan tu,dicocok-cocoknya lubang jubor aku sampai aku rasa ngilu dibuatnya.Aku tengok dia hisap koneka aku macam dah biasa aje.Dah puas dia kerjakan batang konek aku,lalu diapun keluarnya dari mulutnya dan batang konekku menahan dari terpancut keluar.Tiba-tiba dia pulak menghala batang koneknya betul-betul kearah mulutku lalu mengarahku untuk hisap batang koneknya.Pada mulanya aku menolak,maklumlah mana pernah buat kerja macamni,tapi bila batang koneknya yg tegang lagi besar tergantung didepan mataku,aku terpaksa jugak menyumbatkannya kedalam mulut aku.Pada mulanya,tekak rasa mual rasa macam nak muntah tapi aku tahan saja.Dia aku tengok,bukan main syiok lagi.Mata dah layu,dah stim sangat bila batang koneknya aku hisap.Oleh kerana batang koneknya agak panjang dan besar,tak dapat aku hisap sampai habis dan terpaksa aku pegang batang koneknya dengan kedua-dua tangan aku.Sesekali aku keluarkannya dari mulut aku dan melancapkannya dan lepas tu sambung hisapnya lagi.
Tiba-tiba,dia tarik batang koneknya dari mulut aku.Meleleh air liur aku dekat batang koneknya yg masih lagi menegang betul-betul macam besi paip.Apa pulak yg nak dia suruh aku buat agaknya selepas ni.Mataku dah naik layu kerana menahan konek yg lagi stimni.Tiba-tiba,dia mengangkat kedua belah kaki aku keatas lalu mengangkangkannya.Aku tak daya nak menolak,lalu ikutkan saja kerana dah terlalu stim sangat.Tiba-tiba diseletnya air liurnya kelobang jubur aku untuk membasahkanya.Aku tahu yg dia akan main jubur aku,tapi aku ikutkan saja.Apa nak buat,dah macamni,teruskan saja.Lalu,dengan perlahan di letakkannya batang koneknya kebibir jubur aku dan terus menekannya masuk.Aku teriak dan mengerang kesakitan.Dicabutnya balik,lalu dengan perlahan dicubanya lagi buat kali kedua,baru boleh masuk.Pada mulanya,bukan main peritnya rasa.
Tapi bilabatang koneknya dah betul-betul masuk kedalam lubang jubur aku dengan betul,barulah terasa nikmatnya.Dia pun tarik masuk batang koneknya kedalam lubang jubur dan mengenjutnya.Aku rasa seakan-akan berada didalam mimpi bila mana aku tengah buat serupa dengan apa yg aku tengok kat video tadi.Cerita kat video dah pun habis,tapi permainan kami masih diteruskan.Tangan ku pulak tak habis-habis melancap-lancap batang konek aku.Sesekali aku mengerang kesedapan.Tak pernah aku rasa dalam hidup aku begitu punya syiok dan stim sekali bila lubang jubur kena main.Tiba-tiba aku rasa dah sampai masanya kami berdua memuntahkan airmani masing-masing.Dia pun dengan cepat menarik keluar batang koneknya dari lubang jubur aku dan terus menghalanya kedalam mulut aku untuk aku hisap.
Tapi baru beberapa koloman,tiba-tiba terpancut keluar dengan derasnya airmaninya kedalam mulut aku macam air terjun.Adalah sedikit terpaksa aku telan,payau rasanya,yg lain habis melekit di muaka aku.Lepas dia terpancut,giliran aku pulak untuk pancutkannya keluar,dia pun terus melancapkan konek aku serta menjilat-jilatnya.Nah..kau terpancut airmani tepat kemulutnya.Ditelannya terus airmani aku serta menjilat-jilatnya dibahagian batang konek aku.Lepas tu,kami berdua merebahkan badan diatas soafa kepenatan.Itulah hari yg bersejarah sekali dalam hidup aku,dimana bujang aku dipecahkan oleh bapak tiriku sendiri.
Tapi aku puas.Aku rasa bapak tiriku agaknya,biasa buat kerja macamni bila dia dialam kem askar.Nampak gayanya macam dah biasa aje buat kerja macamni.Dan sejak hari tu,bapak tiri ku selalu ajak aku tengok cerita bluefilm dengannya.Kalau tengok,biasalah kami terlanjang bogel bersama,dan kalau dah stim,buat projek.Ini berlarutan adalah dalam 2 tahun,dimana,aku rasa,dah sampai masanya,aku pergi membawa haluanku untuk mencari kerja.SAmpai bila aku nak buat kerja macamtu dengan bapak tiriku.Umur dah makin meningkat.Aku bertekat cari kerja di KL dan terus berumahtangga sampailah sekarang.Dan sampai sekarang peristiwa tu masih lagi teringat-ingat dalam kepalaku.Dan sampai sekarang,aku masih lagi ingin buat projek dengan laki-laki mana yg sudi buat projek dengan aku walaupun dah kawin.
Asyik selalu main dengan bini,sesekali nak jugak rasa main jubur jantan.Kalau nak tahu,pasal gelagat bapak tirikulah yg selalu pakai seluar dalam didalam rumah,aku jadi terikut-ikut sampai sekarang.Aku memang lebih gemar hanya pakai spender atau seluar dalam didalam rumah ataupun dibilik-bilik hotel kalau pergi melancung.Bukan apa,dah biasa.Dan kalau tidur macam tu kan lebih selesa,lebih-lebih lagi kalau nak main,kan senang.Lebih-lebih lagi kalau pakai spender atau seluar dalam yg berjenama RENOMA.OK dah,aku dah tak tahan ni nak pergi ************.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar